Organizacija četkica za šminkanje - DIY

subota, lipnja 17, 2017

Hei!
Prvi post na ovom novom blogu sreće.
Počelo je ljeto, kao i moje preuređivanje sobe.
Prvo sam krenula sa šminkom i svojim četkicama jer mi je to bilo u kompletnom haosu. 
Organizirala sam i šminku i četkice i sama napravila 'posudice' u kojima sve držim. Prvo sam vam odlučila pokazati kako sam organizirala četkice, ako želite vidjeti kako sam organizirala šminku napišite u komentare. 


Ja sam odvojila svoje četkice na one veće za lice i one manje za oči. 
Veću posudu za četkice za lice sam stavila u staru teglicu za cvijeće. Bila je narančasta i nije mi se više uklapala u sobu jer furam 'bijelo'. Tako da sam jednostavno odlučila uzeti tapetu s motivom mramora. S kojim sam opsjednuta kao i pola instagrama. S tapetom se stvarno lako radi na ravnim površinama. No bilo je dosta zeznuto raditi na zakrivljenoj teglici pa su mi na mjestima ostale one kao crte. No to nisam slikala naravno haha, pazite kada budete vi radili, ako budete radili. Detaljnije upute i gdje možete kupiti imate u ovom postu. I da, ne znam kako sam ovo zaboravila, definitivno ćete morati koristiti peglu kako bi 'otopili' tapetu i kako bi ona se lakše prilijepila za rubove teglice. 



Druga ideja mi je draža. Uzela sam najobičniju bijelu šalicu u offertisimi (kineski dućan) za svega desetak kuna. I uz pomoć porculanskog markera sam nacrtala trepavice koje su doslovno popin! I malene napučene usnice tako da prepredobro izgleda. Porculanski marker možete kupiti u svakoj boljoj papirnici, oko dvadesetak je kuna. I nakon što nacrtate ne treba peći niti išta drugo, jednostavno sama tinta se upije u porculan i tako stoji. Meni je preslatka, vi svakako možete nacrtati nešto drugo ili pak napisati 'Brush haters off'. Šalim se hahah, to mi je sad palo na pamet. 

Sviđaju li vam se četkice u obliku sireninog repa? Meni su prefora i prvi put imam neke 'tematske' četkice. Mekane i odlično blendaju. Oprala sam ih samo jednom i nisam vidjela da je iti jedna dlačica otpala. Savršene su. Možete ih kupiti ovdje, kao i naočale 

Hvala vam puno što ste odvojili vrijeme za ovaj post. 
Uživajte u ljetu i vidimo se uskoro ;)

Hanna ♥

You Might Also Like

4 komentara

  1. Prekrasno izgleda! Ovo ljeto također preuređujem sobu pa možda ukradem ovu drugu ideju! A po tapete ćeš me morat vodit! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga, izgleda predivno. Posebno mi se sviđa druga ideja. Predivno izgleda. Poslala sam ti mejl, bilo bi mi drago da što pre odgovoriš.

    Kiss, marry, kill + Room decoration with Banggood | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši